väx upp.

Blir så jävla sur, nu har en vän till mig blivit hotad och fått en massa sms Från en tjej och hennes kompis, blir så jävla less. Och en sak till, jag ska få ta hål i naveln när jag får min månadspeng. Och så sa jag de till min kompis och hon skriver det på sin blogg Och skriver att det skulle vara fult på mig, varför då inte säga Det till mig då, blir så jävla sur, väx upp säger jag bara till alla er. Sure det hade vart finare om jag vart smalare men det är den änfa piercingen jag får ta som jag kan tänka mig att h men det är väl mitt problem och det är bara jag skom kommer se den förutom när jag är och badar Men om det nu stör dig så mycket (för du är inte heller smal ) så varför vill du då ta det ? Jaja pallar fan inte med det här ska fortsätta kolla film. Och sen efter skolan blite möte på barnahus, great ? Nej ! Vil bara hem och skita i allt, men FUCK OFF.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!