sätter känslorna åt sidan.

Igår llev det glassmys ute i solen med dom finaste flickorna +1till. Men iaf sen åkte jag hem och täbkte käka men de är aå varmt att man inte blir hungrig utan bara vill dricka. Sen tog jag bussen bort till lista och va på ungdoms avslutning, såå jääävla kul säger jag bara, Han mr goran från talang som gjorde. en stor rosa helikopter ac ballongwr va där :D Haha oxh hans bugtalar apa pratade , med mig och sa saker i stil med "hej hanna, tenare snygging, är du gift snygging, förlåt snygging " haha de va knappt så jag andades under allt fy fan tror jag hade andnings uppehåll i ca 2-3 min ;) Men iaf nu sitter jag på bussen påväg te skolan socmorgon you know ;) Men mwn hoppas ni får en jätte bra dag BYE

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!