on my way to the träning !

Nu står jag och väntar på bussen påväg mot träningen, Ska bli så jävla skönt att träna igen, de va länge sen jag gjorde det men jag har ju oxå mått riktigt piss vilket jag fortfarande gör men om jag inte börjar träna så får jag inte följa med te partille Och de har jag ju längtat jätte länge till att få göra såå Men dqgen har iaf varit helt okej, lite solning, chillning Haha jag börjar få färg nu, de syns lite på bilden men kameran gör ändå allt lite ljusare oså. Men nu ska jag sätta i lurarna och dunka lite musik såå Hare BYE

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!