love

Helt underbart väder idag säger jag bara ! Idag blire möte med någon ingmari för att prata om hur jag måtr eller någe sånt Men men valborg vart i hällby med dom bästa, började gråta dock. Men då kom en tjej som heter linnea och trösta mig, blev så sjukt förvånad eftersom hon är kompis med en jag bråkar med osv, men de är moget iaf att man kan göra sånt även fast man bråkar :) Men igår va de någon protest här i etuna och jag va där nere och kollade, nya kompisar och sjukt att man kan bete sig så :/ men nu ska jag ha so och så BYE

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!