blopp

Usel bloggning idag men jag har inte haft en ledig stund, först jobba från 10 till halv 3. Sen kolla lite på pride och träffade ullis rafael kristiina och några fler... Sen hem och städa och baka osv så nu är nästan allt klart och jag sitter i soffan ochh kollar eurovision typ Med lite paj och en latte, mums ! Och imorgon blire upp tidigt och konfimeras och sen fira mig eftersom jag fyller nästa söndag Såå onödigt att släpa hit alla två helger i rad, nää hoppar nog det, blir lite bad och sol med några vänner dåå Jaja hare så får vi se om de blir någe uppdatering imorgon BYE

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!