sorry

Sorry för den usla uppdateringen Men det har hänt så mycke och har inte mått någe bra Men ska försöka börja igen Men igår iaf så var jag på xfactor i sthlm Tyvärr gick jag inte vidare Men det var för att jag började hosta och sen hade dom inte tid Att låta mig sjunga om, aja sånt är livet Men det är inget att deppa ihop över Men det var en så sjuk upplevelse synd att man inte fick ta några bilder inomhus Där för att isf skulle man tydligen som dom sa ladda upp dom och sen tar tidningen dom :/ Men utomhus kan dom inte stoppa en Så det fick bli en bild på kön och det här är bara halva osv Kommer fler bilder sen bitches Men nu ska jag försöka få igång mitt xbox och spela lite BYE

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!