love pink !

Nu är jag snart klar med min onepiece ! Sååååå söt. Det är luvan som jag håller på att göra noter på. Och på den andra sidan ska det stå typ "music is my drug" Nått i den stilen... Och några noter på typ fickorna osv Kommer bli så grymt ! Men nu sitter jag nere i uppis och jobbar so... Sen ska jag ner och lämna tbx mina solglasögon, de vart en spricka i dom när jag tappade den i golvet :/ Men ska ta ett par pilot glasögon ist... Ville ha dom från början men som vanligt lyssnar jag bara på vad andra tycker Samma sak med örhängerna som jag köpte förut :/ Men nu ska jag bara lyssna på mig själv.... Men nu är det nog bäst att jag fortsätter

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!