smile?

Ville bara säga att jag och fredrik har gjort slut,
eller ja det va han
så kommer inte blogga lika mycke som jag hade tänkt
för ni förstår väl att jag inte mår som på topp nu lixom...

men så fort allt ha repat mig så börjar jag blogga på heltid som jag gjorde i början

men men
idag har jag väl inte gjort någe specielt förutom att träna,
det va fett länge sen jag gjorde :o
typ 2 veckor innan jul :ooooooo
men fan vilken sämst kondis man har fått
måste träna mer
SPRINGA!!!!!
massor :)

men nu ska jag nog fan sova
tagga stan imorgon

BYE

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!