jefla rubriker...

Jaha jag då sitter jag här igen
för att jag har ett så kul liv...
eller? ;)
men idag åkte jag iaf in till stan
va med linnea, josephine och sara :)
sen åkte jag och linnea hem till henne
och imorgon ska vi in till stan och kolla på
robin, moa och amanda från idol :)
sen taggar vi hem te linnea och så sover jag där
så kommer nog inte skriva någe
Juste idag är det min namsdag, eller ja igår
och det va ett år sen jag va med i buss olyckan :(
OCH jag blev moster för 7:de gången :)
till en liten Frida
så söt
slänger in en bild på henne <3
3160 gr
49 cm
första ungen som varit liten och mindre än vad jag va :)

BYE

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!