Vem är jag

Ja, jag heter Hanna Ida Amélie Matilda Isaksson (Åkerlund).
Jag blir 15 år den 3/6
Jag bor i ett relativt stort hus 3 mil utanför Eskilstuna
med min mamma och plast pappa
jag har även 2 katter, Mizzan och Trulsa
jag älskar att sporta
och vara med kompisar.
jag är ända barnet
som bor hemma
men det skriver jag mer om på familj grejen
jag är en väldigt kärleksfull och glad tjej som har lätt att tycka om folk
men också väldigt lätt att ogilla dock
jag är född i Södertälje
och jag bodde där i 7 år
sen flyttade jag till Falun fast bodde bara där i ca 3 månader
sen efter det bodde jag i Sundsvall i ca 3 år
sen nu har jag bott i Eskilstuna i nästan 5 år
jaha ja
då vet ni lite om mig då
BYE

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!