sorry

Sorry för det usla bloggandet, mår bara inge bra nu Altsååå, är sjuk osv inte mentalt eller vad man ska säga Men just nu så ligger jag i sängen och myser med mina missar Och snart ska jag väl fixa mig osv sen åka till konfan osv Imorgon drar jag på läger oxå, så får se hur bloggandet blir då Men igår iaf så drog jag till stan med mamma för dom hade någon utförsälgnings grej Iaf på tuna park idag med men ska inte dit igen iaf Köpte ett linne,en tunika, en axelbandslös tröja, en kjol och ett örhänge Kommer kanske bild sen men nu ska jag äta frukost BYE

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!