så moget...

Nu fick jag en anonym komentar, Om det jag skrev om mitt förra förhållande... Den personen skrev att jag var otrogen mot honom.... Vet inte vad han har sagt till folk, eller lite Han sa till en av mina vänner att jag var otrogen och gravid och att jag var en hora... Jag var aldrig otrogen mot honom, ja jag vart så sur när han kallade mig hora osv och berätta Att han höll på med andra tjejer så sa jag att jag hade strulat osv Men sa dock direkt att jag inte hade det Och du som var så mogen att komentera ANONYMT Lägg ner, vet man inte allt ska man inget säga... BYE

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!