omnononon

Våra smaskiga semlor Idag på hkn så gjorde vi semlor, jag och jennifer va ju bääst det va jätte gott förutom att man inte kunde äta mer än 1 sen blev det bara illamående av hela pankakan, men så blev det för alla iof men nu sitter jag på bussen påväg hem för vi hade föräldramöte så stanade kvar i skolan , hade hunnit hem eftersom vi hade håltimme sista lektionen men men spelar ingen roll för mig ändå så, för Josephine tappade bort sin mobil så va en bra vän och stannade med henne och letade men hon hittade den inte men jag tror att det är någon som tagit den.... Och sen kom vi även på att hennes klocka var borta :/ ingen bra dag för henne direkt... Juste på hkn hade vi vikarie och fy satan vad han va SNYGG! Tror han hette Filip, omg säger jag bara... Men just nu är jag sjukt jävla hungrig.... Har bara ätit en semla idag för jag försov mej Utan jose hade jag kommit ännu senare för hon ringde och väkte mig :) Sorry för den usla uppdateringen men har inte haft någon tid, ork osv Strrrreessiigg dag idag fast ändå hyfsat bra Tamej fan har aldrig skrivit ett sånt här långt inlääääägggg förut Iaf inte från mobilen Men jaja Juste på lördag så ska jag och pappa och göra någe inne i stan Tidigt uppe, fixat hår men inte smink tror jag vet va det kan vara Men nu ska jag kliva av strax Såååååå ni får ha det så bra BYE

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!