Min Familj

Består av min mamma Anita
plast pappa Mikael
mina systrar Jessica och Sofia
har även 3 plast syskon
Emanuel, Mattias och Ylva
jag är den som är kvara här hemma
Jessica och Sofia har egna familjer
Emanuel, Mattias ocg Ylva
bor hos sin mormor och morfar
som ni ser märker ni att vi inte är släckt alls
för jag har ju skrivit förut att min morfar dog i september
såå
men iaf
Jessica är 30 år
hon har en man och tre barn
Lucas 10
Johannes 8
Matteo 2
Frida 1.5 månader
Sofia är 26 år, har en sambo
och tre barn
Emil 3 år
Freja och Charlie 1 år
sisådärja
de va väl lite om min familj
BYE

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!