blubb

Nu är det så att det håller på att hända some stuff i familjen Som jag känner att jag inte vill prata om nu kanske i framtiden Så det kommer fortsätta vara dålig updatering nu ett tag Men så fort allt har löst sig så kommer jag berätta some stuff Och blogga på allvar igen Men jag tänkte passa på att svara på en fråga nu eller två. Mina intressen... Är väll att spela handboll De är mitt liv, mitt allt Jag gillar oxå att vara med mina vänner Och la familia, det var väl en liten snabbis Min första kärlek... Den första jag var tsm med heter Johan Ryding, men det va typ i 3 an så mest på skoj Men min första stora kärlek var väl typ Fredrik Eriksson Det va nyligen som ni vet men jag mår bra dåligt av att tänka på honom Han gjorde mig inge bra, mådde bara dåligt innerst inne med honom Så den här fick oxå bli kort BYE

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!