-

smaskens med klubba
HAHAHA
men men idag va en helt grym dag
fina bilder fina folk nice
jag sov ju hos josé
vi gick ner tesporthallen och städaade sär
sen va vi en stund med Linnea (inte i klassen, det är bråk igen så)
och sen så tog vi bussen till stan och då satt någon
vi verkligen inte ville se på bussen
tjej....
sen träffade vi Daniel en stund
men han va rätt så full så det va ju över snabbt
sen gick vi hem yill josé och myste med snacks
sov gick upp 06.20 och fixade oss
sen åkte vi ner till stan för modell för en dag
och det va jätte mycke folk där
men vi fick goooooddiebags :)
det va lite allt möjligt i den
lim blandannat :/
va ska jag med det till tex?
men senåt vi och hämtade ut korten sen åkte jag hem och
sov lite så jag pallar kolla på mello ;/
men nu ska jag tvätta av smink osv
men ha en bra lördag alla små söta läsare
BYE
hahah här va min första header ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!