nice

Nu sitter jag här i sporthallen med min fina vän linnea. Dagen har varit helt jävla grym ! Först vakna 8.30 sen 2 helt underbara timmar till min buss skulle gå. Fixade mig, åt en ordentlig frukost och haddde gott om tid över att göra annat. Sen en halv timmes lektion sen äta och sen till rinman, helt underbar skola Fast de går några där som jag verkligen inte tycker om ! Men de e såå värt det. Förut va jag helt säker på att jag ville gå frisör, visste bara inte vilken skola jag skulle gå på Men nu så vill jag gå resturang eller barn och omsorg och sånt stuff Men de blir nog resturang eller frisör Men nu ska jag vara social med linnea. PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!