me gusta

Blev lite inhandlat idag när jag inte åkte till skolan. Och nej jag skolkade inte bara sådär... Jag har innan jag köpte det här Varit på ett ställe och pratat, säger inge mer om den saken förens allt har löst sig osv Men men... Imorgon ska jag iaf till skolan :) Sen blir det en underbar helg som jag hoppas att jag får spendera med vännerna :) Men egentligen skulle jag till kille och kolla film och mysa men Jag känner att det inte är rättvist mot honom för jag är ledsen och arg och sur osv pga allt som hänt Men nu ska jag snart kliva av bussen, påväg till träningen Trodde vi började 18.45 som vanligt men icke då 17.30 började vi men men så kan det gå när inte haspen är på... Haha, men ni får ha det bra BYE

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!