*///*

Tröttis här.

Nu blir det snärt bed time
så jävla trött
gick ju upp 07.30 och sen åkte jag te kyrkan och sen
taggade jag och sofie in te stan och åkte först och kollade
säng åt henne, sen åkte vi på visning på ett jätte fint hus i kvicksund
asså verkligen jätte fräscht (stavning)
Pool, Bastu, bubbelpool, bubbelbadkar hela skiten
vill fan att hon ska flytta dit :)
men nu sitter jag och pluggar te engelska provet
som jag har imorgon hoppas det kommer gå bra :)
juste jag fich A- p¨å Musik uppspelet i fredags :)))))))
Fy fan vad jag blev glad
fick högt av alla :))
men nu ska jag skriva klart brevet te morfar

BYE

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!