Världens bästa!

Sorry att jag inte harskrivit på länge igen men har inte orkat och internetet har fuckat igen
men nu ska jag ta det på lite mer allvar
men iaf
i torsdas så firade jag och fredrik 1 månad :D
yey, då så träffades vi en snbbis sen sov Josephine hos mig
och fredag till söndag sov fredrik här
fan vad mys vi hade
men iaf
det typ spökar hör för vi låg typ och pratade om sånt
sen så lägger vi oss och då flyger rullgardinen (stavning) upp
och det känns som någon satt på min säng
:s
fett äckligt det va
men sen så slutade allt
men idag har jag och linnea och josephine haft så jävla kul hahah
måste ha varit värdshistoriens roligaste dag
men det kan jag inte berätta någe om ;)
sen när jag åkter hem satt jag med jara och fy vad hon är söt
men nu måste man väl plugga lite

BYE

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!