Smile.

Tjenixen
vet att det va ett tag sen jag skrev men men , jag ska iaf
byta tema, jätte fult blääää
men idag har jag väl typ varit i skolan
drog ner till gården oxå
för att komma om Sofie va där
men nepp
juste det va största bråket
i skolan idag
shiiiiiiiiiiiiiit
mellan mig, josephine, linnea
och en till tjej, näner inte hennes namn
men vi tycker bara att hon är luft nu
så hon kan ju typ tagga från etuna så blir luften tunnare
8-D
men men ligger och käkar godis och kollar på idol :D
fett länge sen jag gjorde det
och imorgon ska jag sova hos fredrik
och innan ska jag boxas med laget :D
men nu ska jag fortsätta

BYE

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!