opss...

Nu va det ett tag sen jag skrev
så ska bara skriva lite om va som har hänt under den tiden

Iaf

Vi va med klassen i mälarvik och det va så sjukt kul
samma dag fast mer på morgonen så va jag på mofaras begravning
var så fint
sen har vi haft match men det gick inge bra
kommer inte ihåg så mycket men
i torsdags va jag och Sofie på smink kurs
fy fan vad man lärde sig mycke :)
sen i fredags så va jag på fritidsgården
och följde med Sofie och träffa någon kille
som heter joel som går på min skola
sen så igår var vi på en musik grej i Ungdomens Hus
de va faktiskt skit bra
sen träffade vi Daniel sen blev det väl att åka hem
men idag hade vi konfa och fick ha långa vita klänningar
eller någe sånt och jag fick bära ljuset i kyrkan
och så åt vi pizza :D
men nu måste jag fortsätta med mina läxor,
tycke det borde vara olagligt att ha läxor på lov
och juste jag vart klar med so'n på morgonen eller nja på natten
fy fan vad glad jag blev :D
men ha det skit bra alla :D

BYE





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!