min dag

Dagen började med att jag klev upp 15 minuter tidigare
fan vad coolich brukar jag aldrig göra
men sen fixade jag mej och åt frukost och massa sånt
sen gick jag ut till bussen
och när jag kom till skolan så skulle vi egentligen
ha gympa men jag har ju
benhinneinflamation långt ord lr vad?
men då skulle vi gå 2 broar
men vi gjorde inte det
och sen hade vi sv lunch och engelska
men på no så skulle vi bygga broar och jag är med Erik och Jempa
och vi bygger en hängbro
och då kom Johan MB och skulle slå till våran bro
och då frågade han vad vi skulle ha gjort
och Erik svarade
''Jag skulle jaga dej till världens ände och brotta ner dig och pussa dig''
haha fy fan vad jag garvade
men sen hade vi ate och vi behövde bara lösa ett pussel
sen fick vi sluta, men då åkte jag Mariam och Jessica
ner och kollade på Skol DM i handboll både tjejerna och killarna i våran skola förlorade
men det var ändå bra
men nu får ni ha det så bra ska tagga nu
//hanna:*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!