fan vad najss :))

Idag va en jätte bra dag, jag va med Sofie på stan
och då åkte vi ut till Tuna Park för Sofie skulle köpa en
present till sin mamma det e ju mors dag imorgon :)
mn sen åkte vi in till stan och kollade lite
och då träffade vi Frida och va med henne oxå
så va vi på Donken och då träffade vi Rasmus och Robin
Och sen gick vi till Godisland
och sen gick vill parken vid Rinnman
och gingade i en jätte stor gunnga alla fem
det va jätte kul och så gjorde vi lite mer som va fett kul :)
sen behövde Sofie gå på toa då gick vi till Willys
och då va det två killar som vislade på Frida hahah
och när vi skulle dra hem och gick breve vägen så va det fyra bilar fulla
med killar som tutade på oss fan vad jobbiga :/
men nu ska jag gå och kolla på en film :)
juste jag tvättade mitt löshår idag :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!