blogg paus....

jag hade tagit en liten blogg paus men nu e jag tillbaka
me den här veckan har jag typ inte gjort ett skit..
jag har fått veta att jag har en inflamation i mitt ben
och jag har städat sporthallen
tränat och massa sånt skit...
men i alla falla idag är det final mellen Guif-Sävehof
och det e ju klart att men ska kolla på det
egentligen skulle jag kolla live i Skandenavium
men jag ska upp tidigt imorgon för att jag ska åka till Bålsta
till min syster för att hennes tvillingar ska döpas :)
Charlie och Freja
men nu ska jag lägga mej och cilla och göra lite lunch
men det sämsta är att jag ska ha fina kläder imorgon och kryckor :(
för jag kan knappt gå på benet
men ajah jag skrivert mer sen
//hanna:*


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!