saskia ;)

Hej
det har inte blivit så mkt skrivande för jag har inte haft tid och massa sånt
men nu ska jag blogga lite varje dag iaf
men idag va vi och kollade på en cabaré (stavning)
det var faktiskt bra ;)
det va en kille som dansade i kjol hahhah
så j*vla skön ;)
och efter skolan så spelade vi brännboll mot föräldrarna
vi vann ofc
men sen så åkte jag hem och fixade med mitt löshår
det e nästan klart till skolavslutningen :)
men imorgon har vi fett med sov morgon börjar 12.30 eller vi ska börja
samlas då för vi ska åka till Arosfortet :)
men om jag ska orka det så måste jag sova nu.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!