majsan bajsan...

Hej!
nu sitter jag här på båten och väntar på att få komma in i hytten
sen ska vi gå och bada :)
det ska bli fett skönt för det e ganska varmt här :)
idag köpte jag 2 byxdressar :)
fett najss jag har veloat haft en längen me3n jag kunde
inte bestämma mej så det fick bli 2 st
en vit med lila och blåa och svarta palmer låter rätt fult
men det e faktiskat snyggt
och en turkos :)
jag tänkte oxå köpa solglasögon men jag hittade inga som passasde
dom var ju snygga men inte så att jag ville köpa dom
men iaf på bussen så satt jag vid datan och gjorde massa skol grejor

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!