gööööt mos ;)

Hej hej,
nu e det typ en timme sen jag vakna
Fan vad skönt det va att sova ;)
men sen tar jag 4 bussen in till stan för att
träffa Sofie, Rasmus, Jack, Jennifer
och några av hennes kompisar tror jag ;)
och då ska vi bada igen och grilla fan vad kul det kommer bli ;)
och omg vilken rand jag fick av bh:n igår
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
älskar att vara brun ;)
men nu ska jag snart äta lunch
sen ska jag fixa mej och dra
te bussen,
igår så va det säkert 35 grader minst
jag trodde att jag skulle dö på bussen
men hoppas det e en med bättre
luftkonditionering
yes yes
men ni får ha det så bra
BYE

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!