Fritt fall ....

Hej
idag har jag varit med Sofie och ätit glass ;)
snart ska jag äta glass med jordgubbar och smultron ;)
men jag va och kolla på en fotbolls match på min gammla sola
asso jag gick upp 13.30 idag men jag e ändå trött :s
men som sagt när jag var på kryssning så glömde jag ju
min Guif-jacka :(
men idag fick jag tbx den :)
fan vad jag vart glad har saknat den så fucking mkt :)
juste igår köpte jag ett nytt linne det e fett fint älskart ;)
det e blått rosa och vitt randigt :)
men nu ska jag bara lägga mej i sängen och chilla
och vänta på att linus ska ringa ;) <3




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!