choklad e gött

Hej nu sitter jag här i min säng och driker oboy :)
det e gött, fana asso älskart ;)
men idag har jag inte gjort nått typ
jag skulle ju gå ut och springa men det blev inte så
för när jag skulle göra det så börja det regna och åska
det kan ju egentligen va skönt att springa i regnet
har ju gjort det förut men idag kände jag inte fört,
men imorgon så taggar jag in till stan med Sofie
och går på stan och sånt, egentligen skulle vi gått på bio
men det blev inte så efter som dom bara hade

Kung Fu Panda 2 eller Pirets of the Caribbean
varken jag eller Sofie ville ju gå på någon av dom
så vi  får gört någon annan dag :/
Som ni ser så har jag bytt allt på bloggen
jag gillar det men jag vet inte hur man
får in hedern så att den sitter ihop med resten :/
men jag löser det sen
men ni får ha det
BYE


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!