14!

Igår bloggade jag inget för jag hade så mkt att göra för jag fylde nämligen år :)
14 år :) jag och mina kompisar va ute och åt på en resturang och då fick jag pengar halsband
örhängen och ett arm band allt va jä'tte fint taack tjejer :*
men nu sitter jag här och väntar på att våraq gäster ska komma (nästan) hela tjocka släkten :)
det blir ganska gånga det kommer oxå komma några grannar och lite kompisar
vi ska grilla ovh äta tårta ocg bada i min pool :)
men jag kanske ska gå och ät6a lite frukost nu ;)
men ifaq igår fick jag...
Data och Smink
och jag fick veta att jag ska vli moster igen:)
1/1-12 fast lite sad för då fyller min syster år :)
och jag fick veta att jag ska få  1200
fett med najss ju :)
men nu ska jag dra och äta frukost

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!