why!?!

Varför just du?
Och varför just nu?
du hade ju hela livet frmför dig?
gumman
Jag har inte sovit en minut sen jag
fich veta att du hade dött,
jag inte ätit någe
jag mår bara illa när jag gör det :(
Och imorgon då åker jag och pappa och morbror
upp dit och lägger blommor där
och jag ska tända ett ljus för dig
och jag vill att det ljuset ska brinna föralltid
bara för dig Randa
du va för ung för det här
du ska va ute och springa, bada vara med kompisar
mken nu ligger du där på en bår och är kall som is :(
men jag är iaf glad att det gick fort så att du inte behövde
lida och ha känna smärtan
Nu har jag ett hål inom mig
för att du inte längre vandrar på denna jord
hoppas du har det bättre där du är nu
än den här sjuka världen
Randa
du var en ängel redan här nere på jorden
och jag tyckte att det kunde förbli så
men gud hade andra planer för dig
varför ska världen vara så orättvis?
Du var en person man inte kunde tycka illa om
alla älskade dig
Du var en vän som ingen, INGEN ville förlora
men nu är du borta och kommer aldrig tillbaka igen
det är hemskt det här
jag trodde inte förs att det var sant
jag fick höra det av två i din klass och jag trodde att
dom skojade med mig men så kollade jag upp det
när jag kom hem
och då stod det att en 13 årig flicka från eskilstuna
hade blivit påkörd av e mc och avlidit
jag kunde inte andas allt bara snurrade
och jag visste inte vart jag skulle ta vägen
jag har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv
jag grät så att jag inte kunde prata :(
Det här händer aldrig dom man känner själv
bara andra,
jag älskar dig Randa och inget kan ändra på det
du är min ängel,
då,
nu
och
Föralltid



Randa Ibrahim

*1997 - †2011



Kommentarer
emmy

åhh. min ängel , FAN VA jag saknar henne :'''/ <333

mimmi mimsi

Vaaad synd!! Men som sagt Gud hade andra planer, så är det, man kan dö närsomhelst, man vet aldrig.



Hon är eritrean och skulle bara ta en natt-promenad med sin kusin när den där tokiga typen kom och körde på henne.



Ajhh..(tänk inte på Ajhh) Innalillah wa inna ileihilrajion

2011-07-23 16:44:07
URL: http://eralsv.blogg.se/iloveme
Bodypalace

.

2011-07-23 17:42:54
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!