Vara stark!

Nu måste jag samla mig och vara stark,
jag mår skit just nu men jag kan inte låta
det gå ut på alla andra i min närhet,
det här e så sjukt hemskt!
Hans liv kommer återgå till det noemala
efter 2-3 år
medans han har förstört
livet för henne, hennes familj
och alla som älskar henne <3
men jag ska vara stark!
Jag känner hur tårarna ligger
och skaver,
om det händer det minsta så kommer
det svämma över och jag kommer inte kunna
hålla emot mer!
men nu ska jag burga skriva
som vanligt, men det kommer ändå
skrivas om henne ibland,
men imorgon åker jag dit där han körde ihjäl henne!
jag kommer gråta som jag aldrig har gjort förut!
jag skrev ett sms till henne som om allt var som vanligt
i det stod det;
Jag älskar dig Randa
Hoppas du har det bättre där du är nu
och vi syns någon dag
<3
jag har alltid sagt att om någon av mina bäjbs
dör så kommer jag ta livet av mig,
men nu ska jag leva, leva för oss båda <3
men nu ska jag sova så att jag orkar åka till
Tensta imorgon :´(
Ha det Randa <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!