pfft...

Hej
nu va det ett tag sen men mitt internet har varit av :/
men idag så regna det och det va inte kul för jag var jätte bad sugen men det va
ingen annan som ville bada, men imorgon ska det bli fint så jag ska med mamma
och äta på slagsta glass mums!
sen ska jag och sofie
maybe rasmus och jack o robin
vi har inte frågat ännu
men det ska bli skönt
Idag va jag duktig :)
jag gjorrde 300 situps :)))
fan vad ont i nacken jag fick :s
men snart tänkte jag gå och duscha
och fixa en ansikts mask och lite sånt :)
men idag så fixade jag mina tavlor på väggen
för jag fick en bild på handbolls avslutningen
så den va ju lixom tvungen att hängas upp (y)


imorse :)

juste köpte dom här halsbanden
häromdagen på guldfynd

Smile: 80 kr
Hjärtat:60 kr
Korset:60 kr

jag  gillade korset mest :))

men ni får ha det :))


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!