gäääääsp!

Nu e jag så sjukt trött så det blir bara ett snabbt inlägg
men igår så följde jag med Sofie te tandläkaren
hon ska få en till tandstälning :(
men sen åkte vi hem te tim och va med han och jack
det va kul sen så kom tims brorsa hem och bara
Hej  det e jag som är Tims Skit snygga brorsa!
och alla vi börja asga
men sen skulle han iväg och träna så han bara
och nu så vill jag inte veta av några våldtäckter medans jag e borta
så då började vi asga igen haahh så skön snubbe
men sen så drog vi hem te Jack för vi skulle sova där
och vi va 4 st på 1,½ säng
den halva va för att den va så liten
men iaf
och då kollade vi på film så då la jag mig med
tim på sängen och då började vi pussas först på skoj och så men...
nu e vi tsm :)
men nu ska jag sova somnar ju nästan framför datan


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!