Seg

Hanna är seg på sin uppdatering så jag kör åt henne istället ;)
Haha idag ska iaf jag och Hanna dra in till stan o gå på lite åfest och bada , dövarmt är det .
Vi ska ta bussen in typ klockan två sen åker vi väl hem typ 6 kanske ?
Jamen iaf , idag har Hanna sovit länge . Jag kunde inte sova första timmarna inatt för mina knän dödade mig :) Haha jag låg o typ sa för mig själv " ALLT BLIR BÄTTRE , DET KOMMER GÅ ÖVER " för att jag inte skulle få damp . Nu har jag fått för mig att jag har benhinneinflamation som btw Hanna hade förut ;)
Nu har jag druckit upp typ 1,5 liter Pucko , ja och det va jätteegott säger vi .
lalalala Hanna får fan uppdatera senare , pussN
Love u long time

/MOHOMBI

Nej okej då
/ Sofie ;)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!