Rubrik;

Tjenis,

igår va vi uppe hos morfar på sjukhuset
och det va hemskt att se honom såhär
jag kämpade mot tårarna hela tiden
men han har iaf samma humor kvar :)
men sen åkte jag och mormor, mamma och Sofia
och köpte pizza :)
det va smaskens :))
men jag va iaf skit trött så jag la mig
typ kl 18.30 sen vakan jag 20.00
igen och då gick jag ner
men jag va fortfarande trött
men sen kollade vi på
''Masakern I Norge''
han e så sjuk han som gjorde det
hoppas han dör en plågsam död!
sen satte jag mig vid datan en stund
sen så vart jag sjuuuuukt trött igen så
la mig typ 1, men kunde inte sova för mamma
snarkar ;)))))
så la mig på soffan i data rummet somna ju fan direkt
sen vakna man väl halv 12 igen
och då åt jag frukost
sen slipade jag på en stol här ute som vi ska måla om men om det är fint väder
sen ska jag få hjälpa te att måla omm huste :))))
hahah jag älskar att måla
men nu ska jag väl typ göra lunch
för mamma e inte här så får väl görat sj
men ni får ha det awesuume
skriver väl mer sen
BYE


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!