morsning korsning hahaha

Tjaaaaaaaa
nu sitter jag här och lysssnar på ulrik munther - moments ago
så jävla bra låt, dööööööööööööör
dampade den igår hahaha
och han e ju snygg me ;)
hahah men iaf
vaknade väl för en timme sen
och nu ligger min katt och sover på mig ist
och hon väckte mig imorse me
asso omk hon vill att jag ska kliva upp så biter hon i mina tår....
hon e elak :(((((
hahaha men men
sen tar jag 14 bussen med sofie ochgår och köper biljetter
te filmen.....LÄNGTAR
men nu ska jag väl snart äta frukost och fixa mej lite
så skriver väl någe mer innan jaqg åker sen
BYE

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!