körkorts proffsen

Nu har jag precis vaknat och käkat frukost och nu sitter jag och kollar på tv hahah bells värld, så sjukt töntig jag och det suger ju ballé oxå, så det e ju inte bra, man får väl byta kanal känner jag, hahah, men iaf idag ska jag göra absolut inget, hahah det e nästan lite tragisk :/ men men sen blir det kul, för åker hem tidigt imorgon så då ska jag kanske vara med sofie sen ska jag på möte med laget, så sjukt skönt att börja träna igen, har egentligen träning idag men jag är ju i södertelje så kan ju inte komma, men på torsdag så blir det te att träna :)så därför kommer det bli mindre bloggande, men men skriver när jag har tid, men nu orkar jag inte skriva mer så BYE //hanna:*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!