Finex

Hejsan Svejsa
nu e jag tbx igen efter löst massa saker i mitt liv,
och det känns mkt bättre nu
men iaf
idag har jag typ inte gjort ett skit
fixat lite hemma
har fan varit duktig :))
klippt gräset, diskat, tvättat, laga mat, städat
det e ju fan duktigt :)
tkr jag iaf
men igår så va jag med te Tims lantställe
med Tim hans mamma och pappa och Jack
det va nice fast först va vi ute i skogen
så sköt jack och Tim på varandra med sina
soft air gun :)
men vi va inte där så länge men ändå

och imorgon kommer mamma hem :)
har inte träffat henne sen i tisdags efter middag
men det ska bli skönt
och då ska jag få massa kläder av min syster :)))))
ÄLSKART'
men va fan vad jag e trött
la mig typ 00.30 och vakna 13.15
och ändå håller jag på att somna
men ska väl snart göra det
BYE



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!