Bålsta igår...

Hahahah har glömt att skriva någe..
men iaf igår va jag ju som sagt i Bålsta och fira min systersons och hans pappas
födelsedagar, fast först gick vi på Håbo markanden (kommer bilder sen)
och jag köpte en skit snygg Nike jacka
och lite mer saker :))))
men sen gick vi hem te dom och så kom det massa folk
och Emil fick en Ferrari (stavning) :o
den kör faktiskt :)))
han och matteo satt i den hela kvällen ;)
men sen åkte vi hem
och jag typ somna där på soffan och det va fett me folk där :$
hade ju bara sovit några timmar,
men men
imorgon börjar vi ju skolan ska faktiskt bli kul, men komer bli tomt utan Randa :(
men hon har det nog bättre där hon e nu <3
men nu kommer lite bilder


The Poodles


The Poodles


Emil me sin ballong :)


kolla polisen, haha


han vart helt överlycklig av att sitta i p-bilen


jag oc freja


Emil och Matteo, i emils ferrari


Emil och Johannes i hans ferrari



och nu kommer de jag köpt och fått,


nike jackan


fick en jeans jacka av fia


tröjan jag köpte härom dagen


och 3 par skor


och 1 bh :))

BYE




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!