Kraamig e vad jag e...

Nu e jag lte små sur :(
för typ 1 månad sen köpte jag lösögonfransar
och sen åkte jag hem te sofie och jag hade ju med mej dom
så glömde jag dom och nu har hon tappat bort dom
och jah hade ju tänkt ha på dom imorgon eftersom jag ska på fest
men men  då får jag väl bara sätta på massa mascara ist
men iaf mamma flätade mitt hår vart inte som jag ville och vart inte så snyggt heller
men jag sa inge för då blir hon bara sur, sen så fixade jag naglarna med mina smycken jag
köpte i stan, och nu har jag precis ätit, pizza mums :)))
men sen måste jag väl bestämma vad jag ska ha för kläder imorgon
blir väl min nya tröja och tights och linne,
heheh har det väldigt ofta :/
juste jag har varit ute fett mkt idag
så nu har jag blivit brun (y)
men nu ska jag plugga lite
pest att man måste göra det på lovet
men när man e seg som jag i skolan får man ta konsekvenserna :/
men det e nog bäst att jag sätter fart nu
//hanna:*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!