godis;)))

hej igen!
hehe sitter här och moffar godis
mentos med typ lime lr citron
men gott e det iaf
men nu har Sofie facerapat min fb:(
╔══╗
╚╗╔╝
╔╝(¯`v´¯)
╚══`.¸. Sofie Fröberg
sätt denna i din status om du älskar Sofie Fröberg ♥♥♥♥♥♥
fick jag hahah
men ajah det va bara kul tkr jag
men nu sitter jag här och lyssnar på musik och funderar på om jag ska gå och lägga mej
eller kolla på filmhahah gör det väldigt mkt men det e ju typ aldrigt någe bra
men då blir det
Hip Hip Hora
Fjorton suger
eller
Scary Movie1, 2, 3, 4
och
äta massa frukt
för nu har jag ju atit as mkt godis men nu måste jag ju gå ner
alla kilon jag har gått upp hehe
och jag har oxå
gjort lite skol grejor
so, matte och franska
så idag käner jag mej duktig:)
//hanna:*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!