god morgon?:s

haha det kanske inte e morgon men har inte haft tid att skriva
har fixat i jordgubs landet det va det ända som gjorde att jag fick mobilen
att jag skulle fixa där :)))
lätt
men det va skit varmt och jag har druckit en halv kola där ute
för att det va det men nu ska vi grilla och tänker äta glass
får se om jag tänker fråga sofiiie om va kan va sen tror jag gör det
men egentligen skulle jag gå och kolla på
Guif-RIK
men orkade inte
får ju ändå veta resultatet sen
och jag skulle inte svabba så det e inge problem
att skita i det
och nu har jag suttit och damp laddat över musik från datan till mobilen
vart lite blandat men här e några
guif-låten
Birthday sex
I just had sex
Ove har en åsna
//hanna:*


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!