god morgon :))

Vaknade för ungefär 1 timme sen :)
hade ju velat sova längre men sen släpte mamma in katten på mitt rum
och hon kommer alltid och slickar i mitt ansikte :/
men iaf
nu har jag precis hängt tvätt, det e ju int så kul direkt men käner mej duktig nu
och jag e lite sur på mamma nu hon har inte flätat mitt hår :(
men det ska jag tvinga henne att göra idag
kanske va med sofie igen
För idag är det vårat 4 års jubeleum som bästisar :)))
det måste ju firas med glass :))
men nu ska jag äta frukost och sen ska jag tvinga mamma att fläta mitt hår ;)))
men ajah









//hanna:*



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!