Glad påsk :)))

JUste glad påsk!
då va man och firade påsken med alla i familjen asso jag fattade inte hu alla fick plats
det va en tomt på 8x10 m och p den trängde vi in
Jag mamma mormorx2 morfar moster elin anders noo je-je jame conny soki ozcar wuy
jessica oyfin lucas johannes matteo sofia björn emil charlie freja
kikki steve josefine, tror inte att jag har glömt någo men det där va 28 st!
men iaf vit åt påsk mat masas godis och jag fick inte bara godis i mtt ägg
jag fick smink ansiktsmasker bikini och en mobil :)))
fett glad jag vart för min kunde man inte ringa i :((
men nu sitter jag här och fixar med mobilen och sånt skit
men nu ska jag snart lägga mej e fett trött hahah
när vi satt där ute så somnade jag när jag solade ;)
och juste jag åt massa glaa det va gott :))
//hanna:*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!