BB..

Hejhej!!

Nu sitter jag här vid datan igen och har precis kollat på Big Brother,
älskar det hahah
fast det va synd att Annie åkte tyckte det borde ha varit Katerina
hon e så jävla jobbig asso kanske ett starkt ord men jag hatar henne
men skit samma
Men min dag har varit ganska chill
har städat lite varit ute och sprungit och sen så jagade jag min katt i grannens träd
vi bos såhär vid en stor väg ovh jag vill inte att dom ska bli överkörda så dom får vara inne hela tiden
men ena hon älskar att vara ute så vi har typ bygt en stor bur på gården :))
men nu tänker jag kolla på film, detg får nog bli Mean Girls eller The eye eller Epic Movie :))
God natt

//Hanna:*




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!