1 April :)

Nu e det såhär att jag inte singel längre
det e lite komiskt att jag vart tsm mad min kille den första april
så det är ingen som tror mej :(
man så känge jag och han vet att det e sant
men idag har det varit fett chill jag har varit i skolan
och vi fick sluta tidigare sen åkte hag hem och cillade
sen åkte jag till Sofie och vi taggade till gården där jag började bråka med en kille
och han snackade skit bakom min rygg när jag stod utanför rummet och lysnade
HUR DÅLIG FÅRR MAN VARA EGENTLIGEN??
men ajah nu e jag inte arg längre och jag snackar med min kille så ska tagga iväg nu




//hanna :*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!